FAQ – Veelgestelde vragen en antwoorden
De meestgestelde vragen van onze klanten hebben we hier ordelijk op een rijtje gezet. Zodat jij makkelijk al je vragen beantwoordt krijgt en zeker weet dat je de juiste firewall kiest.
Staat je vraag er niet bij? Bel ons gerust!
Bestellen
Jazeker! Het is zeker mogelijk om bij ons als particulier te bestellen, alles staat exclusief btw dus dat komt er dan wel bij.
Liefst wel, maar het hoeft niet. Je kunt een bestelling plaatsen zonder account. Onderaan je adresgegevens vink je het vakje ‘Account maken’ niet aan.
123Firewalls levert nagenoeg alleen aan bedrijven. Daarom zijn alle vermelde prijzen in de webshop exclusief BTW. Bij het afrekenen en op de factuur, zie je dat de BTW erbij wordt geteld.
Via Mijn Account kun je gemakkelijk al je orders zien, met datum, alle artikelen op een rij en alle specificaties van de producten.
Betalen
Ja. Je dient altijd vooraf te voldoen met Ideal, Bancontact, etc etc voor je bestelling wordt afgerond.
Resellers krijgen de mogelijkheid om op rekening te bestellen vanaf een totaal order bedrag van €5000,-
Ook voor onze betaalmethoden geldt dat we het jou makkelijk willen maken. Zonder verborgen servicekosten.
Een overzicht van onze betaalmethoden:
Ideal – Aan het einde van het bestelproces word je automatisch doorgestuurd naar iDEAL voor directe betaling en daarna levering.
Bancontact – Voor onze Belgische klanten staat Bancontact ter beschrikking. Aan het einde van het bestelproces word je automatisch doorgestuurd naar Bancontact.
Het BTW nummer van 123Firewalls is: NL8528.75.782B01
Installatie
Heb je een Netgate firewall gekocht maar lukt het toch niet om deze zelf te installeren? Netgate geautoriseerde monteurs van 123Firewalls kunnen de installatie voor je overnemen. Klik hier voor meer informatie.
Verzenden
Wij zijn geen winkel, maar het kan wel. Omdat hier dan wel handmatige handelingen voor uitgevoerd moeten worden, rekenen we hier wel een kleine handelingsfee voor. Ons kantoor en magazijn zijn namelijk gescheiden.
Ja, in principe wel. Nagenoeg alle firewalls hebben we op voorraad in Bunschoten en als jij voor 16.30 besteld, durven wij best te zeggen dat je het de volgende dag in huis hebt.
Tarieven van PostNL voor Track & Trace, verzekerd:
Nederland – standaard 12,50 euro
Verzending naar België, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Denemarken etc. verschillen in kosten. We informeren je vooraf.
Ja zeker! We versturen onze firewalls naar alle landen van Europa. Vraag svp hier na wat de verzendtarieven zijn voor jouw land.
123Firewalls verstuurt al haar pakketten met PostNL. Direct na je bestelling ontvang je een track&trace code van PostNL zodat jij en wij je pakket kunnen volgen totdat het keurig bij je bedrijf is afgeleverd.
De verpakking
Ja, eigenlijk wel. Je firewall wordt bij ons al wel DOA getest, maar mocht binnen de garantieperiode iets niet functioneren, dan moet je de firewall in de orginele verpakking terugsturen. Dus beter kun je deze bewaren.
Nee. Onze logo’s zijn alleen digitaal aangebracht voor de verkoop op onze site maar zijn niet echt aanwezig op de fysieke apparaten.
Ruilen & Retourneren
Retour of reparatie aanmelden.
Retourneren geldt alleen voor consumenten. Mail binnen de gestelde termijn naar info@123firewalls dat je je product graag wilt retourneren en geef hierbij het ordernummer en de reden van retour. Lees ook hoe je het product kunt terugsturen en welke voorwaarden daarvoor gelden.
Gebruik hiervoor altijd een stevige verpakking, het liefst de originele. Gebruik ook het vulmiddel dat in de doos zat. Op deze manier is de kans op beschadigingen het kleinst en kunnen we er iemand anders nog blij mee maken. Heb je de originele verpakking niet meer? We bekijken dan de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
Heb je je product ingepakt? Wij raden aan het pakket met Postnl, verzekerd retour te sturen.
Let op: jij bent verantwoordelijk voor het schadevrij terugsturen van het product naar ons adres.
Stuur je pakket naar dit adres:
123Firewalls
De Kronkels 4
3752 LM Bunschoten
Wij spannen ons in om ervoor te zorgen dat je op onze site het beste advies krijgt voor het juiste product. Vanwege de impact op het milieu, proberen wij retouren zoveel mogelijk te beperken. De kosten voor het retourneren van producten zijn voor je eigen rekening. Er worden natuurlijk geen retourkosten gerekend wanneer je per ongeluk een onjuist of beschadigd item hebt ontvangen.
Je vindt onze Algemene Voorwaarden hier. Let op dat deze verschillen voor bedrijven en consumenten.
Het is bij ons mogelijk om je bestelling tot 14 dagen na levering aan te melden voor retour. Hierna is helaas het zichttermijn verlopen, waardoor je nog enkel een reparatie kan aanmelden.
Het retourrecht geldt alleen voor consumenten, niet voor bedrijven.
Als wij het artikel en de verpakking onbeschadigd en in originele staat retour ontvangen, betalen we je zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug. Afhankelijk van de betaalmethode of bank kan het tot 3 werkdagen duren voordat het geld op je rekening staat. We betalen je altijd op dezelfde wijze terug, als waarmee je hebt betaald.
Tuurlijk, zeker als je het product wilt ruilen (en de verpakking nog onbeschadigd en gesloten is).
De garantie op een product is 1 jaar lang. Deze garantie wordt door Netgate verstrekt.
Je kunt ook een paar jaar extra garantie aanschaffen zodat je zeker weet dat je probleemloos je firewall kunt gebruiken.