Retouren en klachtmeldingen

Is het product dat je hebt gekocht niet naar wens? Per ongeluk de verkeerde gekocht, of lukt de installatie niet? Kan gebeuren, we helpen je natuurlijk graag.

Kijk eerst hieronder of het antwoord op je vraag hierbij staat.

Heb je een Netgate firewall gekocht maar lukt het toch niet om deze zelf te installeren? Netgate geautoriseerde monteurs van 123Firewalls kunnen de installatie voor je overnemen. Klik hier voor meer informatie.

Retour of reparatie aanmelden.

Retourneren geldt alleen voor consumenten. Mail binnen de gestelde termijn naar info@123firewalls dat je je product graag wilt retourneren en geef hierbij het ordernummer en de reden van retour. Lees ook hoe je het product kunt terugsturen en welke voorwaarden daarvoor gelden.

Je vindt het vast begrijpelijk dat je de volgende producten niet kunt retourneren:

  • Softwarepakketten die zijn geïnstalleerd of geregistreerd, waarvan de verpakking is geopend of de verzegeling is gebroken.
  • Artikelen die vanwege hygiëne niet geruild kunnen worden, zoals in-ear headsets, waarvan de verpakking is geopend of de verzegeling is gebroken.
  • Artikelen die zijn vervaardigd volgens instructies van de klant (maatwerkartikelen).
  • Artikelen die digitaal worden opgeleverd en speciaal voor de klant worden vervaardigd, zoals garantie-uitbreidingen.
  • Artikelen waarvan de verpakking is beschadigd.
  • Artikelen die zakelijk zijn gekocht.

Geef dit direct door aan onze klantenservice op 085 902 5000, hou je ordernummer bij de hand, dan zorgen we ervoor dat dezelfde dag nog het juiste product verzonden wordt.

Wij spannen ons in om ervoor te zorgen dat je op onze site het beste advies krijgt voor het juiste product. Vanwege de impact op het milieu, proberen wij retouren zoveel mogelijk te beperken. De kosten voor het retourneren van producten zijn voor eigen rekening. Er worden natuurlijk geen retourkosten gerekend wanneer je per ongeluk een onjuist of beschadigd item hebt ontvangen.

Het is bij ons mogelijk om je bestelling tot 14 dagen na levering aan te melden voor retour. Hierna is helaas het zichttermijn verlopen, waardoor je nog enkel een reparatie kan aanmelden.

Het retourrecht geldt alleen voor consumenten, niet voor bedrijven.

Als wij het artikel en de verpakking onbeschadigd en in originele staat retour ontvangen, betalen we je zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug. Afhankelijk van de betaalmethode of bank kan het tot 3 werkdagen duren voordat het geld op je rekening staat. We betalen je altijd op dezelfde wijze terug, als waarmee je hebt betaald.

Gebruik hiervoor altijd een stevige verpakking, het liefst de originele. Gebruik ook het vulmiddel dat in de doos zat. Op deze manier is de kans op beschadigingen het kleinst en kunnen we er iemand anders nog blij mee maken. Heb je de originele verpakking niet meer? We bekijken dan de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Heb je je product ingepakt? Wij raden aan het pakket met Postnl, verzekerd retour te sturen.

Let op: jij bent verantwoordelijk voor het schadevrij terugsturen van het product naar ons adres.

123Firewalls
De Kronkels 4
3752 LM Bunschoten

Tuurlijk, zeker als je het product wilt ruilen (en de verpakking nog onbeschadigd en gesloten is).


123Firewalls®

De Kronkels 4
3752 LM Bunschoten

info@123firewalls.nl
085 – 902 5000